Tuesday, October 1, 2013

Roc Hydra+ Bio Active Karma Ciltler İçin Nemlendirici Krem

                                  Karma ciltler için nemlendirici krem bulmak tam bir işkencedir. Alnınız yağlıdır nemlendiriciler daha yağlı yapar, burun kenarınız kurur ve nemlendirici kullanmanız gerekir.
Bende hem matlaştıran hemde nemlendiren bir şey arıyordum ve karşıma ''Roc Hydra+ Bio Active Karma Ciltler İçin Nemlendirici Krem'' çıktı. İyi de oldu. Ürün: Matlaştırmayı, 24 saat boyunca nem sağlamayı vaat ediyor. Gerçekten kremi sürdüğünüzde cildiniz matlaşıyor ve ipeksi bir hal alıyor. Makyajın altına baz olarakta kullanılabildiği belirtilmiş. Ve spf 15'i var  bu bana kış için yeterli olacaktır. Nemlendirmesini de sevdim diyebilirim. Herhangi bir sivilcelenme problemi yaşamadım. Karma ciltliyseniz tercih edebileceğiniz bir ürün olduğunu düşünüyorum. Tavsiye ederim.

No comments:

Post a Comment