Wednesday, December 10, 2014

KASIM AYI FAVORiLERiM


Merhaba! Uzunca bir süre favorilerim yazısı yazmamıştım.Bugün sizlere kasım ayında sıkça  kullandığım kozmetik ürünlerimi göstermek istiyorum.
1.The balm instain alliklardan pinstripe rengi:Rengine bayılıyorum. Sonbahar ve kışta kesinlikle elimden düşmeyecek.
2.Rimmel london 112 numaralı ruj.: Buda kesinlikle tam bir sonbahar rengi. Kahverengi tonlu bir nude.
3.Elf eyebrow kit: Kurtarıcım. Hergün kullanıyorum.
4.Wetn wild h2o eyeliner: Siyahlığını ve kolay sürülebilir olmasını seviyorum. Fazlasıyla kalıcı(Gerekmediği kadar.)
5. Mac Coffe göz kalemi: Acı kahve bir kalem. Kalıcılığını ve yumuşaklığını beğeniyorum.
6. Mac brow set: Kaşlarım oldukça dağınık. En büyük kurtarıcım.
7.Clinique moisture surge extended thirst relief: Günlük kullanım için oldukça uygun. Makyaj bazı olarakta kullanıyorum.
8.Nivea nemlendirici: Bu nemlendiriciyide en az Clinique nemlendirici kadar seviyorum.
9.Loreal volume million maskara: Hem hacim veriyor hem de uzatıyor. Öneririm.
10.Wetn wild the naked trurh far paleti: Bunun genellikle kemik rengini kullanıyorum. Dibi göründü.
11.Burberry brit parfüm: Baharatlı ve şekerli aynı zamanda fresh olabilen bir koku. Önceden klasik olanını da kullanmıştım. Bunu daha çok sevdim.


No comments:

Post a Comment