Tuesday, December 9, 2014

RUJ TAG'İ


Merhaba! İlk defa bir tag başlatıyorum. Umarım  katılım olur. Ruj seven biri olarak rujlarla ilgili bir tag yapıyorum. Haydi başlayalım.




1. Kaç tane rujun var?
Benim 19 tane rujum var.

2. Sahip olduğun ilk ruj nedir?
Yanılmıyorsam Flormar markalı olmalı pembe tonlarında bir rujdu.

3.Favori ruj markan nedir?(high end ve drugstore)
High end olarak Mac; drugstore olaraksa Rimmel London.

4..Nasıl yapıda(bitişi) olan rujları seversiniz?
Cremesheen ve mat yapılı rujlar benim favorim.

5.En son hangi ruju aldınız?
En son Christian Dior 920 ruju aldım.

6.Favori kırmızı rujun nedir?
Tabiki de Mac Russian Red.

7.Favori nude rujun nedir?
Beni en kararsız bırakan soru bu heralde ama Mac mocha...

8.Şuan dudağında hangi ruj var?
Ruj olarak kullandığım dudak kalemi Essence 06 satin mauve.

9.Şuanda çantanda kaç tane ruj var?
Çantamda fazla ruj taşıyan biri değilim. Yalnızca günlük sürdüğüm ruju taşıyorum. Yani 1 tane.

10. Favori dudak parlatıcın nedir?
Soap&Glory sexy motherpucker-nude. Dudak parlatıcılarını pek sevmem ancak buna bayıldım.

kermitalemlerde
makyajayenibaslayankiz
sherfinka
makeupbyjade19
surdarcenciel
ojelifilozof
makyajlikareler
ojemrujumrimelim
gorkemkarman
tavsiyesever
ilkeee
alicemakyajdiyarinda
kozmetikdenizi
makyajkelebegi
pekbilmis
aylininkozmetikgunlugu
beautybysyln
herseydenbirtutam-undenied




No comments:

Post a Comment