Wednesday, February 19, 2014

Garnier Esas Bakım Gül Özlü Makyaj Temizleme Sütü

        Merhaba, farkındayım uzun süredir yazı giremedim. Hepinizden özür diliyorum bir daha böyle bir şey olmaz umarım diyip çok uzatmadan konuya geçmek istiyorum.



                Garnier kuru ve hassas ciltler için yüz ve göz temizleme sütü, bu ürünü birçok bloggerda beğenildiğini görmüştüm.
Şans vermek istedim. İyi ki yaptım diyorum şimdi. Makyajımı iyi temizlediğini düşünüyorum özellikle cilt makyajımı.. Rimel ve göz kalemiyle yaptığım göz makyajını da güzel temizliyor ancak eyeliner ile yaptığım makyajlarda aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Cildim yaz mevsiminde yağlı ancak kış mevsiminde karma oluyor.


              Fiyatını tam hatırlayamıyorum ama 10 lira civarı olması lazım. Bir kutu bitirdim. "Tekrar alır mısın?" derseniz yazın alacağımı düşünmüyorum ancak kışın tekrar geri dönebilirim.

No comments:

Post a Comment