Tuesday, January 7, 2014

for you Beauty Çift Taraflı Eyeliner Fırçası (Rossmann)



                                   


Merhabalar, bugün size Rossmann'ın yılbaşı için yaptığı indirimden aldığım bu çift taraflı eyeliner fırçasından bahsetmek istiyorum.Aslında almak istediğim eğri uçlu eyeliner fırçasıydı ancak göremediğim için bunu almayı tercih ettim.
Öncelikle kapağının bulunması çantada ve seyahat esnasında da büyük kolaylık sağlayacağını düşünüyorum. Bu  nedenle artı puan verebilirim bu fırçaya..
                       
   

Ancak eksi yönleri de yok değil. Öncelikle kesik uçlu fırçası çok sık kıllı sert yapıda bu nedenle ben bu fırçayı kaş doldurmada kullandım. Bu konuda memnun kaldım diyebilirim. İnce fırçası ise istediğim kalınlıkta eyeliner çekmemi sağlıyor. Yeni bir ince uçlu fırça alana kadar beni idare eder diye düşünüyorum. Uygun fiyatlı ortalama işlevde ve seyahat, makyaj çantamda bulunsun diyenler için önerebilirim.

No comments:

Post a Comment