Wednesday, January 1, 2014

#2 BEBEK PUDRASI İLE SİVİLCELERİNİZDEN KURTULUN.

Merhaba, dün yayınladığım postta sizlere bebek pudrası ile yapılabilecek bir maske tarifi vereceğimi söylemiştim. Hemen başlıyorum.


 Öncelikle maske için 1 yemek kaşığı bebek pudrası, yarım yemek kaşığı su ve yarım yemek kaşığı limon suyu. Eğer cildiniz hassas ise limon suyunu atlayın. 
 Maskeyi iyice karıştırıp temiz cildimize uyguluyoruz. Kurumasını bekleyip ılık suyla duruluyoruz. 
 Gelelim etkilerine: Öncelikle yüzümü yumuşacık yapıyor. Sivilcelerimde kuruma ve küçülme farkettim. Bunun yanı sıra cildimi germedi,cildime sağlıklı bir görünüme sahip oldu ve herhangi bir yanma vs. yaşamadım. Bunda cildimin hassas olmaması da neden olmuş olabilir. Tavsiye ediyorum. Denediğinizde sonuçları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

No comments:

Post a Comment