Tuesday, December 31, 2013

LG Almak Turkcellde Güzel


                                Teknoloji çağında yaşıyoruz bu nedenle telefondan istediğim tek şey yalnızca haberleşmek değil daha fazlası. LG telefonunda aradığım şeyleri buldum. Sen bu telefonda ne buldun dediğinizi duyar gibiyim. Hazırsanız başlıyorum. Öncellikle filmler benim için vazgeçilmezdir. Telefondan da kesintisiz, pürüzsüz bir görünümle  izlemek istiyorum. LG yanınızdaysa bu artık imkansız değil. Aynı zamanda kumanda olarak da kullanılması dikkatimi çekmişti. Kumanda kaybolsa da artık zaten dert değil. Görüşme kalitesine ise diyecek yok ses her zaman pürüzsüz ve kaliteli. Geniş ekranı(5.5 inç kadar.) ve görünüm olarak oldukça dikkat çekici. Ekran demişken kalitesine deyinmeden  geçemeyeceğim.  Her şey çok net  görünüyor. Tabii 1920x1080 ekranıyla net olmasa ayıp olurdu. 13 mp kamerasıyla artık yanımda fotoğraf makinesi taşımıyorum diyebilirim. Bahsettiğim modeli ise LG Optimus G Pro. Kesinlikle deneyin seveceksiniz. Bu arada size benden güzel bir haber Turkcell mağazalarından ayda 82,99 liralık fiyatıyla hemen edinmenizi öneriyorum. Hemen göz atmak isteyenler için linki de paylaşayım: http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/akilli-telefonlar.

No comments:

Post a Comment