Thursday, December 19, 2013

L'OREAL Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Kadifemsi Tonik





Bu toniği kurban bayramı indirimden makyaj temizleyici olduğunu düşünerek almıştım. Evet, fazlasıyla acelem vardı bakmadan aldım. :) Ama iyi ki aldım, diyorum şimdi. Yalnız makyaj temizleyicisini hala çok merak ediyorum. İndirimde alınacaklar listemin başında.

         Kuru ve hassas ciltler için uygun olan bir tonik. Makyaj izlerini ve kiri temizlemeyi, cilt tonunu eşitlermeyi, pürüzleri gidermeyi ve cildi rahatlama sağladığını vaat ediyor.

Ben bu ürünü pamuğa birkaç damla ürün kullanıp uyguluyorum. Az bir miktar yeterli oluyor.

  Özellikle cildime verdiği yumuşaklık hissi kadifemsilikten farksız olduğunu söyleyebilirim. Bu özelliğiyle bende artı not aldı.
Makyaj temizleme sonrasında kullandığım da bir kaç kalıntının geldiğini görüyorum. Bu özelliği de artı puan..

Cilt tonu eşitlemek ve pürüzleri gidermek ile ilgili bir değişim göremedim. Bunun yanı sıra cildimin canlandığını ve rahatladığını söyleyebilirim.

İçeriklerinden anlamıyorum ama meraklıları için koyuyorum fotoğrafını beni de bilgilendirirseniz sevinirim.


Yalnız koku hassasiyeti olanların sevmeyeceğini düşünüyorum. Buram buram çiçek kokuyor..

No comments:

Post a Comment