Monday, December 30, 2013

2013 Sık Kullandıklarım

      Herkese mutlu yıllar dileyerek 2013 yılında severek kullandığım ürünleri göstermek istiyorum. Umarım seversiniz. :)


        Cilt bakımından başlayacak olursam shisedio nemlendirici, Elseve tonik,Dermoplus temizleyici jel,Garnier makyaj temizleme sütü, The Body Shop çay ağacı serisinden olan bu maskeyi sıklıkla kullandım. Bebek pudrasını merak ettiğinizi biliyorum. Pudrayı sivilcelerim için kullanıyorum.
Şaşırdığınızı tahmin edebiliyorum. Bende bir blogda okumuştum. Gerçekten işe yarıyor.



         Saç bakımında ise John Frieda luxurious volume'i, Elseve saç bakım yağı ve Assuie 3 minute miracle'i sıklıkla kullandım.


        Makyaj ürünlerinde ten makyajımda The Balm balm shelterdan vazgeçemedim. Allık olarak Flormar bronzing powder ve The balm instain serisinden prinstripe'i kullandım. Rimmel london kapatıcıyada elim sıklıkla gitti. Rujlarda ise tercihim Mary Kay Shell ve Rimmel london 112'den yanaydı.Dudak kalemi olarak Estee Lauder Double Wear 06 numarasını kullandım. Göz makyajında İnglot kahverengi tonundaki farı ve Avon mega effect maskarayı kullandım. Tabii ki bunların sabit kalması ve cildimin yatıştırması içinse Mac Fix+ plus kullandım.

           Sizin 2013'te sıklıkla kullandığınız favori ürünleriniz neler ? Cevaplarınızı bekliyorum.

No comments:

Post a Comment