Sunday, December 29, 2013

Avon 3in1 Temizleyici,Tonik & Nemlendirici



Kuzenimin bana kullanmam için verdiği bu ürünü açıkçası kendim pek tercih etmezdim. Avon cilt ürünlerine güvendiğim pek söylenemez ama bu ürünü şaşırtıcı bir şekilde beğendiğimi söyleyebilirim.

Öncelikle bir pamuğa biraz ürün alıp yüz ve göz makyajımı temizliyorum. Bir hamlede temizlemese de bence idare eder diyebileceğim bir ürün.

Ürün losyon kıvamında cilde nem verdiğini düşünüyorum. Aşırı kuru ciltler için elbette yeterli değil.

Göz ve cilt  makyajı temizlemede tek başına yeterli bir ürün değil yardımcı sayabileceğim cinsten  bunu tonikle yüzümü sildiğim de pamuğa gelen kalıntılardan daha net anlıyorum.

 Yani ortalama bir ürün deyip kararı size bırakıyorum. Ancak daha iyi ürünler bulmanız mümkün. ( Garnier makyaj temizleme sütü.) Son olarakta meraklıları için içeriğini paylaşıyorum...




No comments:

Post a Comment