Wednesday, December 4, 2013

L'oreal Elseve Extraordinary Oil

Bu saç bakım yağını bloggerların yaptığı güzel yorumlar sonucu almaya karar verdim. Açıkçası yağ diyince başta gözüm korktu. Bu kadar hafif bir yapısı olabileceğini düşünmemiştim. İki çeşiti bulunuyor. Bunlar; boyalı saçlar için renk kusursuzlaştırıcı ve benimde kullandığım saç dokusu kusursuzlaştırıcı bakım kremi.Ambalajını çok kaliteli buluyorum. Cam şişe olması sevdiğim bir özelliği.

Ben öncelikle kokusundan bahsetmek istiyorum. Koku takıntım yoktur ancak bunun kokusunu sevmedim gibi çok bayık bir kokuya sahip.Fiyatı 20 lira ancak yapılan indirimlerde 10 liraya kadar alabilirsiniz benim yaptığım gibi.

Üç şekilde kullanılabiliyor.

1.) Saç yıkama öncesi: Ben bunu genellikle haftasonu saçıma serumu sürüp cilt,vücut,tırnak bakımına geçiyorum. Sonrasında banyo işlemini gerçekleştiriyorum. Durulamasının zor olacağını düşünmüştüm fakat asla böyle bir şey söz konusu olmadı.

2.)Banyo sonrasın saçın nemini aldıktan sonra kullandığım zamanda ise saçımın daha kolay açıldığını düşünüyorum.

3.) En çok sevdiğim ve en yararlı bulduğum ise saç şekilendirdikten sonra uygulamak saçıma fazlasıyla güzel bir ışıltı kazandırıyor.

              Genellikle ben üç işlemi birden yapıyorum ancak vaktim yoksa birinci işlemi atlayıp diğer iki işlemi yapıyorum. Bu haliyle de memnun kalıyorum. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün.

No comments:

Post a Comment