Wednesday, November 27, 2013

Avon Mega Effects Maskara


                    İlk çıktığında fazlasıyla merak ettiğim bir üründü. Bende Avon'un yapmış olduğu numune gönderimden yararlanıp sahip oldum. Öncelikle böyle bir uygulama olması gerçekten çok güzel.

     
                  Bildiğimiz rimellerden çok farklı olan bu rimel benim ilk kullandığım zaman asla kullanamayacağımı düşünüp bir köşeye attığım,birkaç gün sonra tekrar deneyim dediğimde çok güzel bir sonuca ulaştığım bir rimel. Doğru teknikle gerçekten çok güzel sonuçlar veriyor. Sorun doğru açıyı bulmakta bunun içinse denemek gerekiyor.


                    Rimel plastik fırçadan oluşuyor. Benim genelde tercih ettiğim fırça türüdür bu. Ambalajının kilitlenebilme özelliği var.  Fırçası tüm kirpikleri tek seferde sürülebilme özelliği taşıyor ki ben bu özelliğine de bayıldım. Benim için kullanım kolaylığı sağladı.


                       Benim şuan favori rimellerimden diyebilirim. Uzatmasını, dolgunlaştırmasını,verdiği siyahlığı ve kirpikleri kıvırmasını çokça sevdim. Topaklanma yapmadığını söyleyebilirim. Kısacası  çok beğendim.


No comments:

Post a Comment