Wednesday, November 20, 2013

The Balm Powder to the People Pudra Fırçası

                          Merhaba bugün size The balm markalı pudra fırçasını anlatacağım. Bu fırçayı uygun fiyatlı fırça arayışımdayken buldum. Yapılan iyi yorumlarda alma nedenimdi diyebilirim. Ancak gel gör ki bahsedildiği gibi güzel bir fırça değil. Bir kere fırçada asla tahammül edemediğim kıl dökme sorunu bunda mevcut. Benim şansıma mı böyle denk geldi bilemiyorum ama genel olarak kıl dökme sorunu yaşanmadığı belirtilmiş. Onun dışında yumuşaklığı güzel ve homojen bir uygulama sağlıyor. Pudrayı pürüzsüz görünecek şekilde uyguluyor. Ara sıra allık içinde kullanıyorum ve koyu renkli allıkları dağıtmada homojen bir uygulama sağlıyor sevdim diyebilirim. Buarada ambalajının ne kadar harika olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Kıl dökme sorunum olmasa çokça seveceğim bir fırça olacağına eminim. İndirim döneminde yaklaşık 15 lira gibi bir fiyata almıştım.







                                

No comments:

Post a Comment