Sunday, November 17, 2013

100 TAKİPÇİ ÇEKİLİŞİ(KAPANDI)

Size söz verdiğim gibi 100 takipçi şerefine ufakta olsa bir çekiliş düzenliyorum.Tekrar tekrar beni takip ettiğiniz için teşekkürler.İçindekilere bakalım isterseniz.Buyrun;


                Ürünler bu kutuda kazanana gidecek.





Saç ürünler bu şekilde; Elidor şampuan ve Elseve sıvı saç bakım kremi

                         
                   Ojeler: OPİ çatlayan oje(Turquoise Shatter- ojeyi birkaç kere kullanmaya çalıştım ancak başarılı olamadım. Çekilişe koydum ancak istemezseniz çıkarabilirim.) ve Gabrini 3D serisinden b pembe bir oje(11)

                       Flormar Lights of Flowers bb krem,Avon infinitize rimel ve Avon eyeliner fırçası


Rosmann her şehirde bulunmuyor ve bende bu nedenle Rosmann ürünleri seçmeye çalıştım. İsana Saç Şekillendirici Köpük,Alterra Makyaj Temizleyici Mendil,Rival deLoop tonik,yüz yıkama jeli,el peelingi,İsana el kremi


                    Blog sahipleri için;

          ⌘ Blogu Gfc'den takip etmeniz ve kullanıcı adınızı yazmanız.(ZORUNLU)
          ⌘ Blogu Bloglovin'den takip etmeniz ve kullanıcı adınızı yazmanız.(ZORUNLU)
          ⌘Bu postu bloğunuzda duyurmanız bu duyurunuzun linkini aşağı yazmanız.(+2)
          ⌘ Size ulaşabileceğim geçerli bir mail adresini belirtmeniz.


                   Bloğu olmayanlar için;
          
           ⌘Blogu Gfc'den takip etmeniz ve kullanıcı adınızı yazmanız.(ZORUNLU)
           ⌘Blogu Bloglovin'den takip etmeniz ve kullanıcı adınızı yazmanız.(ZORUNLU)
           ⌘Herhangi bir sosyal ağdan paylaşmak.(Linkleri alta paylaşmalısın yoksa kabul edemem.)(Her biri +1)
           ⌘ Size ulaşabileceğim geçerli bir mail adresini belirtmeniz.
     
                            Ne zaman bitireceğim hakkında bir fikrim yok.Kapandı yazana kadar devam edecek.Herkese bol şans.

           

No comments:

Post a Comment