Tuesday, November 26, 2013

Nemlendiricilerim

Kış kapıya dayandı ve havalar soğudu. Cildimiz nemsizleşti. Hemen cildimizi nemlendirmeliyiz. Bende size fikir olsun diye kullandığım nemlendiriciler ile bir post hazırlamayı uygun gördüm. Hazırsanız başlayalım..
1.) Öncelikle yüzden başlamak istiyorum. Benim cildim kışın çok kurur ve her gün nemlendirici kullanmam gerekir. Buaralar kullandığım nemlendiricim nivea markalı. Bunu kampanyalı  iki kutu tek fiyat  olarak aldım. Şuan için beni idare ediyor. İkinci kutunun yarısındayım biter bitmez yeni bir nemlendirici alacağım.(Tahmin edebileceğiniz gibi çok sıkıldım.)
2.) Vücut içinse the body shop markalı japones cherry blossom serisinden body butter kullanıyorum. Nemlendirmesi güzel aynı zamanda kokusuyla da beni mest etti. Bunun yazısını yazmıştım. Görmek için:buraya
3.)Dudak nemlendirmeside oldukça önemli buluyorum. Özellikle ruj kullanıyorsanız. Çatlamış görüntü hiç hoş değil. Korres dudak nemlendiricisini kullanıyorum. Bitmek üzere yenisiyle değiştirmek gerekecek blistex almayı düşünüyorum. Buda ortalama bir lipbalm.Kokusunu sevdiğim söylenemez.
4.) Ellerim çok sorunlu değil. Bu nedenle az nemlendiricili güzel kokulu bir krem benim işimi görüyor. İ love.. markasının strawberries & milkshake serisi. Kokusunu ilk başlarda seviyordum fakat buaralar yapay gelmeye başladı. Yenisi için bitirmem gerekiyor.
5.)Yves Rocher nem maskesi bunuda hafta da bir kez kullanıyorum. Nem vermesi ve pratikliğinden memnunum. Yazısı için: buraya

No comments:

Post a Comment