Friday, November 8, 2013

Ekim Ayı Favorileri

Merhaba bugün size fazla geçiktirmeden ekim ayı favorilerimi paylaşmak istiyorum ve hemen başlıyorum.

Rimmel London 119 numaralı ruj: Mat rujları çok seviyorum bunun rengide bordo ile kahverengi karışımı bir şey tam sonbaharlık bir renk anlayacağınız. Sanırım bu seride sadece kuruluğundan şikayetçiğim.Bununda yazısını yazmadım henüz.

Calvin Klein Euphoria Blossom: Sonbaharın gelmesi kullandığım kokularıda değiştirdi. Bunuda beğendim yakında tanıtıcı bir yazı yazmak istiyorum. (her ne kadar parfüm yorumlayamasamda.. )

Golden Rose Silk Touch Pudra: Uygun fiyatıyla işimi gören bir pudra. Sabitlemede kullanıyorum.Başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Aynı zamanda kapatıcılığı da idare eder derecede.Bununda yazısı yakında gelecek.

Rimmel London Match Perfection Concealer: Bu kapatıcı aynı zamanda bir highligter bende bunu kaş altımı aydınlatmada kullandım. Verdiği görüntüğü sevdim.

Toni&Gug Bukle Belirginleştirici Maske: Öncelikle verdiği yumuşaklığı sevdim.Bukle belirginleştirme özelliğinin olup olmadığını öğrenmek için beni takip edin yakında bir yazı sizi bekliyor olacak.

The Balm Pinstripe Allık: Çok seviyorum. Kış boyu bunu sürebilirim.

Garnier Esas Bakım  Makyaj Temizleme Sütü:Temizlemesini ve kremsi yapısını seviyorum. Yakında yazısı gelecek.













No comments:

Post a Comment