Tuesday, December 31, 2013

#1 BEBEK PUDRASI İLE SİVİLCELERİNİZDEN KURTULUN.

           
                 Merhaba, 2013 favorilerimde cilt bakımında sık kullandıklarımdan biriside bebek pudrasıydı. Merak edildi ve bende bu nedenle bu konu hakkında ayrı bir post yazmayı düşündüm. Umarım yararlı olur.
Benim genellikle alın bölgemde sivilcelenme olur. Ben bu nedenle akne jeli kullanmış memnun kalmış sonrasında etkisini yitirdiğini görmü
ş ve etki edecek yeni bir yöntem arayışına girişmiştim.

Bu dönemde karşılaştığım bir çözüm yoluda bebek pudrasıydı.Denedim ve memnun kaldım. Şimdi nasıl uygulamalıyız diye aklınızda soru işareti oluşmuş olabilir. Bunun iki yolu var.

             Birinci yolu temiz cildinize sadece sivilceli olan bölgeye bebek pudrasını uyguluyorsunuz. Ben bunu genellikle gece yatmadan önce yapıyorum. Sabah  uyanınca sivilcelerim kurumuş ve küçülmüş oluyor. Yalnız cildiniz kuruyor ise bebek pudrası kullandıktan sonra nemlendiricinizi uygulamayı unutmayın.

          İkinci yol ise bir maske. Bu maske tarifini ayrıntılarıyla yarın başka bir postta size anlatmaya çalışacağım. Sizin sivilceleriniz için yaptığınız özel bir şey var mı? 

            




No comments:

Post a Comment