Monday, March 10, 2014

Rival de Loop Clean & Care Göz Makyaj Temizleyicisi

             


                            Bu alışverişimde almış olduğum göz makyaj  temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.  Göz makyaj temizleyicilerinde genellikle çift fazlı ürün tercih ediyorum. Bana temizleme olayı daha verimli geliyor. Özellikle eyeliner ve waterproff özellikli ürünlerde..


                          Bildiğiniz gibi çift fazlı ürün olduğu için öncelikle çalkalamanız gerekiyor. Pamuğa dökerek gözünüze uyguluyorsunuz. Gözümde yanma yapmadı. Ancak yanma yaptığı kişiler olmuş. Yalnız not düşeyim gözümde hassasiyet bulunmamakta. Kirpiklerimde dökülme yapmadı. İçinde silikon,paraben ve parfüm bulunmuyor ve hayvanlar üzerinde test edilmiyormuş.

                        Denemek amacıyla seyahat boyunu tercih ettim. Büyük boyunun tercih edilebilir olduğunu düşünüyorum. Tekrar alabilirim.Seyahat boyu 100 ml ve 4 liraya almıştım.


No comments:

Post a Comment