Tuesday, March 4, 2014

Saç Bakım Rutinim #Dalgalı Saç


1)Dove Şampuan: Öncelikli olarak saçımın temizlenmesi  için herhangi bir şampuan uyguluyorum. Şu sıralar Dove'u kullansamda sık sık şampuan değiştiriyorum. Genelde market ürünü şampuanları kullanıyorum.
2) Dove Saç Kremi:Yumuşatması iyi. Kokusunu da seviyorum.

3)Toni&Guy Bukle Belirginleştirici Saç Kremi: Özellikle kokusuna bayılıyorum. Saçımı parlatıyor. Bukle belirginleştirme özelliğini de seviyorum.
4) Elseve Saç Bakım Yağı: Bunu üç şekilde kullanıyorum. Banyodan önce, saçım ıslakken ve saçıma şekil verdikten sonra. Ayrıntılı yazısı burada.


5)Down Under Natural's Sıvı Saç Kremi: Gliss ısıya karşı koruyucu spreyden önce saçımı yumuşatması için kullanıyorum. İdare eder diyebilirim.
6)Gliss Ultimate Oil Elixir Serum: Ambalajı çok dikkatimi çekmişti o sebeple aldım açıkçası ama fos çıktı diyebilirim. Maximum  10 dk ışıltı veriyor. Sadece normal bir saç spreyi etkisi yarattı bende.

7)Gliss Isıya Karşı Koruyucu Saç Spreyi: Bunu seviyorum. Saçımı koruduğunu düşünüyorum. Saçımı kurutmadan ve saçımı şekillendirmeden önce kullanıyorum.

Benim saç bakım rutinim bu şekilde siz neler kullanıyorsunuz?

No comments:

Post a Comment