Saturday, April 12, 2014

POSH Fırça Seti (Kit Maison et Voyage)







Bu seti gümrük satış yerinde görünce almadan duramadım. Fırçalık ve dört tane seyahat boy fırçadan oluşuyor. Pudra fırçası, eyeliner fırçası, kapatıcı fırçası ve far fırçası bulunuyor. Ambalajının rengini çok sevdiğimi söylemeliyim. Gelin yakından inceleyelim.



PUDRA FIRÇASI



Seyahat seti olduğu için küçük tasarlanmış. Bu nedenle genellikle allık uygulamak için kullanıyorum pudradan çok. Yumuşaklığına diyecek yok. Ben bununla aydınlatıcı da uygulayabilirim diye düşünüyorum. Kıl dökme sorunu yok. Anlayacağınız çok işlevli bir fırça.

KAPATICI FIRÇASI



Kapatıcı uygulamak için genellikle ellerimi kullanıyorum. Böylesi daha pratik oluyor benim için. Makyaj yapmak için uzun zamanım olduğunda kullandım bu fırçayı. Güzel, çizgilenme yapmıyor.

EYELİNER FIRÇASI



Kesik uçlu bir fırça. Genellikle kesik uçlu fırçalar kullandığım için rahatlıkla kullanabiliyorum.Gerçekten kolay bir uygulama sağlıyor.Kıl dökme sorunu yok Bu fırçada benden tam not aldı.

FAR FIRÇASI


Buda kesik uçlu bir fırça angle diye adlandırılan fırçalardan. Sürümü çok rahat. Aynı şekilde kılları çok yumuşak.Farları tozutmadan sürmemi sağlıyor. Kıl dökme sorunu yok. Bunu da çok sevdim.

Kısacası bu fırça setini çok sevdiğimi söyleyebilirim. Türkiyede satılmıyor ancak yurtdışı seyahatlerinizde edinebilirsiniz.

No comments:

Post a Comment