Sunday, April 13, 2014

ST.İVES Blemish Control Peeling


Yağlı ciltler için olan bu peeling iri partiküller içeriyor. Yüzümü çizmiyor ancak yüzümde hissedebiliyorum. Sorun teşkil etmiyor. O yüzden rahatlıkla kullanıyorum.
Bunun haricinde çok tatlı bir kayısı kokusu bulunuyor. Gerçekten çok sevdim.
Partiküllerini yakından görebilmeniz için:


Ben bu ürünü yüzümü ıslattıktan sonra dairesel hareketlerle uyguluyorum ve ılık su ile duruluyorum. Cildimi derinlemesine temizlediğini düşünüyorum. Bunun dışında yağ kontrol edici özelliğini de hakkıyla yapıyor. Yazın elimden düşmeyecek gibi gözüküyor.
İçerik yönünden de kendini sevdirdi. Çünkü içinde paraben bulunmuyor.Akne tedavisi özelliğide bulunuyormuş.Ancak ben peelingi sivilce üzerine kullanmaktan çekiniyorum. Sivilceyi yayacağı için. Yalnışsam düzeltin lütfen.
Ürün Türkiye'de bulunuyor mu? Ben birkaç forumda olduğunu görmüştüm.(2010 yılında yazılmış.)


No comments:

Post a Comment