Monday, October 7, 2013

Alınacaklar Listesi

                Bildiğiniz gibi bayram geliyor ve indirimlerde kapıda bende fazla açılmamak için ihtiyacıma yönelik bir liste hazırladım. Bunların dışında bir şey almamaya çalışacağım. Bakalım listemde neler varmış;





1.Rimmel London Stay Matte Pudra: Bir pudraya ihtiyacım var. Normal fiyatı 12 lira civarında. İndirim olursa tatından yenmez anlayacağınız.
2.Maybelline jel eyeliner: Denemek için istiyorum. Normal fiyatı 22 lira civarı yanılmıyorsam.
3.Maybelline Volum Express Colossal Mascara Smoky Eyes: Yeni çıkan rimeli, merak ediyorum indirime girerse alacağım.
4. The balm pudra fırçası: Fırça arayışındayım. Denemekte yarar var diye düşünüyorum.
5.Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask: Birkaç blogda iyi olduğunu duymuştum.
              Ve pamuk, diş macunu, şampuan, tekli maske, pamuk gibi stoklanacak şeyler..
                                                                                     - Siz neler alacaksınız?

         


No comments:

Post a Comment