Tuesday, October 29, 2013

Ossion+ Saç Serumu



                            Bunu Kadiköy'den ismini hatırlayamadığım bir kozmetikçiden aldım.Bana bunun satan kişi saç elektriklenmesine iyi geleceğini söylediği için almıştım. İnternetten araştırdığımda:
''Ossion saç serumu ipeksi, parlak ve bakımlı saçlar yaratmak için ideal bir üründür. Kronik ve kontrolü zor bukle ve kıvrımları yumuşatarak daha ipeksi bir görünüm kazandırır. Bukle ve kıvrımları anında düz, parlak ve buklelerden uzak bir saça kavuşturur. Saçı zararlı dış etkenlerden korur. Fön öncesi ve sonrasında da kullanılarak saçı ısıya karşı korur ve fön sonrası parlalık kazandırır.'' özelliklerinin bunlar olduğunu gördüm.
         Öncelikle saçlarım hafif dalgalı o yüzden ''Bukle ve kıvrımları anında düz, parlak ve buklelerden uzak bir saça kavuşturur.'' cümlesini yorumlayamayacağım.
          Ben bu ürünü ıslak saçıma sadece uçlarına olmak üzere yaklaşık 3 kez sıkılıyorum elimde dağıttığım ürünü saçıma uyguluyorum sonrasında saçımı fön makinesiyle kurutuyorum. Öncelikle söylemem gerekirki basmalı tüp formunda olması kolaylık sağlıyor.
         Saçlarımda gözlemlediğim şey ise saçımı yumuşak yapması, kolay taranması ve bakımlı durması oldu. Yani beğendiğimi söyleyebilirim. Birde kapaklı ürünlerin kapaklarını kaybetmektn vazgeçsem çok güzel olacak sanırım.Yalnız bu ürünü kuaförlerden alanlar 25 lira civarında almış. Kuaförlerden almamanızı tavsiye edebilirim. Çünkü ben herhangi bir kozmetikçiden 12 lira civarına almıştım.İyi günler.

No comments:

Post a Comment