Tuesday, October 22, 2013

Yves Rocher Papatya Özlü Yumuşatıcı Tonik


                              Merhaba, uzun süreden sonra nihayet yeni bir yazımda karşınızdayım. Bir daha olmaz umarım diyerek Yves Rocher papatya özlü toniği tanıtmaya başlıyorum. Bu ürünü Eylül ayında doğum günü kampanyasından yararlanarak almıştım.
Artık yorumlamanın zamanı geldi diye düşünüyorum. Öncelikle tonik kullanma alışkanlığım yoktur. Ama bu ürün beni kendine bağladı diyebilirim. Kokusu çok hoş papatya kokusu koku hasasiyeti olanların sevmeyeceğini düşünsemde ben bayıldım diyebilirim.


  ''Organik Papatya özsuyuyla zenginleştirilmiş Pure Calmille toniğin yumuşatıcı etkisini cildinizde hissedin!
Temizleme sütü veya temizleme jelinin ardından uygulayarak cildinizi kalıntılardan tamamen arındırabilirsiniz.
Normal ciltler için uygundur. Canlı ve ferah bir cilt için her gün uygulayın.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.
...Ve dahası: Formülü alkol içermez. Yumuşak dokuludur. Ferahlık hissi verir.'' denmiş.

                           Çoğu tonik alkol içerir ve bu cildimizi gerer ve yakar. Ancak bu tonikte yanma ve gerilme söz konusu değil çünkü alkol barındırmıyor. Aksine cildimi yumuşatığını söyleyebilirim. Ayrıca bu tonik göz çevresinde kullanılabiliyor. Makyaj kalıntılarını temizlemekte de başarılı. Sanırım ürünün tek eksi yanı paraben içermesi. Fiyatı 23 lira. Benim çok beğendiğim bir ürün oldu. Her cilt tipine uyacağı içinde herkese rahatlıkla öneririm. İyi günler.

No comments:

Post a Comment