Wednesday, August 28, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:AUSSIE "3 Minute Miracle" Yoğun Bakım Kürü

           


              Öncelikle aussie markası Avustralya'dan ithal bir marka.Yurtdışında 3-5 euro arasında satılırken ülkmizde 20 liraya satılıyor. 250 ml'lik bir ürün.
İçinde paraben çeşitleri bulunuyor.Gratis ve Watsons mağazalarından bu ürünü ulaşabilirsiniz.


          3 dakikada bakım yapma iddiası gerçekten de beni cezbetti. Kapağı oldukça pratik. Bide kokusu yok mu, nasıl bir şeydir o? Bayılıyorum resmen. Kokusu için bile alınır. Durulandıktan sonra bile geçmiyor.



     
Ürün hakkında yorumlarıma geçecek olursak. Ben bunu nemli saçıma uygulayıp 3 dakika bekletiyorum ve sonuç muhteşem. Gerçektende parlak, yumuşak, bakımlı ve ışıltılı saçlara sahip oluyorum ve sadece 3 dakikada. Bunu kullandıktan sonra saç bakım spreylerinden kullanmama gerek kalmıyor.Çünkü saçım taranabiliyor. İçinde paraben olması sizi rahatsız etmiyorsa kesinlikle alın derim ben.

No comments:

Post a Comment