Wednesday, August 28, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Essence XXXL Shine -19 Nude Candy

                           

                            Essence beni uygun fiyat performans açısından şaşırtmaya devam ediyor.
5.50 lira olan bu lipgloss harika. Bir kere çoğu lipgloss'ta dert yandığımız ''yapış yapış'' olma sorunu bu lipgloss'ta yok. Asla rahatsız edici değil. Bende ki rengi nude candy. Soluk şeker pembesi bir renk belirtilen gibi ışıltılı. Esmer olduğum için rengi bana açık geliyor fakat altına ruj sürüp üzerine bu lipgloss'u sürdüğümde ki görüntüyü beğeniyorum. Aplikatörü uzun ve ince şekilde. Rahat sürüm sağlıyor. Bazı yabancı bloglarda Nars Turkish Delight'a dupe olarak gösterildiğini gördüm. Ne kadar doğru bilemiyorum. Kalıcılığı orta seviyede. Gün içinde tazelemeniz gerekebilir. Kokulu bir ürün. Şekerli, yoğun bir kokusu var ancak beni rahatsız etmedi. Koku hassasiyetiniz varsa sizi rahatsız edebilir. Ayrıca ambalajı da oldukça güzel. Bu ürünü Gratis'te bulabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment