Tuesday, August 27, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:The Balm İnstain Pinstripe Allık

            
              Bu allıklar İlk çıktığında yabancı bloggerlardan görüp görüp iç çekiyordum. Denemek için sabırsızlanıyordum. Gratis'e beklediğimden de kısa sürede geldi.
Bütün renkleri gelmedi ama benim istediğim renkler geldi. (Sanırım 4 rengi gelmiş.) Gittim denedim ve bu rengi çok beğendim. Aklımda birde Houndstooth rengi var. En kısa zamanda onuda almak istiyorum. 5.5 gr ağırlığında paraben ve talc içermiyorlar. Fiyatları 27 lira ve genellikle yapılan %50 indirimde 13,50 liraya sahip olabilirsiniz.
               Pigmentasyonundan bahsedecek olursak diğer allıklarında olduğu gibi oldukça fazla. Kalıcılığını iyi buldum. Ambalajlarına zaten diyecek laf yok. Birkaç blogda Nars Sin'e dupe olarak gösterildiğini duydum. Elimde olmadığı için karşılaştırma yapamayacağım.
        

                   Renk olarak mürdüm, mor tonlarında. Esmerlere ve buğday tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum. Bence sonbahar, kış mevsimlerinde kullanılması daha iyi olur. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Benim favori allıklarım arasına girdi bile.

No comments:

Post a Comment