Saturday, August 24, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 arada



                        Temizleme, peeling ve maske olarak kullanılabilen bu ürün uzun süredir benimle. Beyaz renkte ve içinde mavi tanecikleri bulunuyor. Tanecikler yeterli büyüklükte. Bende herhangi bir tahrişe yol açmadı. Kokulu bir ürün ferah bir kokusu var.
Bu nedenle beni rahatsız etmedi.

''1. Temizleme: Islak yüzünüze nazikçe yedirerek uygulayın ve su ile durulayın. Günlük kullanıma uygundur.
   2. Peeling: Islak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaprak uygulayın ve su ile durulayın. Günlük olarak kullanın.
  3.Maske: Yüzünüze uygulayın,kuruması için 3 dakika bekleyin ve su ile durulayın. Haftada 2-3 kez tekrarlayın. '' denmiş.



                                    Ben genellikle maske olarak kullanıyorum. Cildim yaz mevsiminde çok yağlanır. Bu ürün yağlanmayı azalttı diyebilirim. Gözeneklerimi de gözle görülür derecede küçülttü.Yüzüm gerilmedi.Durulanması gerçekten çok zor.Duştan önce kullanılması daha iyi olacaktır. Fiyatı 10-15 lira arasında değişiyor. Özellikle yağlı ciltlere öneririm.

                                    T bölgem sivilceli olduğu için peeling olarak kullanmayı tercih etmiyorum. Uygularsam eğer sadece burnuma uyguluyorum ve siyah noktalarımı azaltıyor.


Ve son olarak içindekiler bu şekilde.



No comments:

Post a Comment