Wednesday, August 14, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Avon Soluntions BB Krem



        Bu BB kremi Rıfat Yüzüak 'ın yaptığı çekilişten kazandım. Tekrar teşekkür ederek bu ürün hakkındaki görüşlerime geçiyorum.
      Öncellikle ağzından istemediğim kadar çok ürün gelmesi beni rahatsız etti açıkcası.
Bana medium rengi geldi. Tabii ki ten rengime koyu geldi. Bence light'ı esmer tenlilere tam olur. Akışkan bir yapısı var garnier bb kremi gibi. Kapatıcılığı yok denecek kadar az. Renk eşitlemesi iyi . Cilde sağlıklı bir görünüm veriyor. Bildiğiniz parfüm kokuyor bu nedenle koku hassasiyeti olanlara tavsiye edebileceğim bir ürün değil maalesef .  Spf 15 içeriyor kış ayları için yeterli olsa da yazın yetersiz gelecektir. İçinde simleri var. Bence çok gereksiz, olmasaymış daha iyi olurmuş.
     Açıkcası ben bunu yanaklarım da allık olarak kullandığım zaman daha iyi bir verim aldım. Sizde aldıysanız ve boşa gitmesini istiyorsanız denebilirsiniz.
    '' Önerir misin ? '' diye soracak olursanız.Önermem bunun yerine farklı ürünler deneyebilirsiniz.(NOT: Garnier BB krem kullandığım sıralar da memnundum.)


No comments:

Post a Comment