Tuesday, September 3, 2013

AĞUSTOS AYI BİTENLER

1.Palmolive Termal Spa Duş Jeli: Yaz dolayısıyla sık sık duş aldım ve elimdeki duş jellerini bitirdim diyebilirim. (Bu arada önerilerinizi bekliyorum.) Bu duş jeli güzel köpürtüyor. Kokusu gerçekten çok rahatlatıcı, beğendim ben bunu.
2.Superdrug hindistancevizli duş jeli: Bunun da köpürmesi güzel. Kokusu eti pufa benziyor. Çok sevdim. Watsonslarda bulabilirsiniz.




3.Duru shine Ametist içeren duş jeli: Bunun kokusu aralarından en sevdiğim oldu. Çok rahatlatıcı. Tekrar alabilirim.
4.Oriflame Mirage Daydream Parfüm: Koku anlatmakta çok başarısız olsam da fresh bir koku diyebilirim. 50 ml ve bitmesi uzun sürmedi. Beğendim ancak kalıcılık konusunda başarılı değildi.
5.Solutions Freshest Pure Maske: Ne zamandır kullanmıyordum hiçte kullanacak gibi değilim o yüzden buda çöpe gidiyor.
6.Pastel 73 numaralı oje: Tam bir nude delisiyim. Severek kullandım.Ancak bozulmalar olmuş. O yüzden buda çöpe.(Her türlü nude oje önerinize açığım.)
7.Alix Avien 217 numaralı oje: Sevdim rengini buda bozulmuştu. Denk gelirsem yine alırım.

No comments:

Post a Comment