Thursday, September 5, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Rimmel London Match Perfection Concealer - 010 İvory

            
         

              Son zamanlarda likit bir kapatıcı arıyordum. Watsons'ta yapılan indirim, ürün hakkında okuduğum ve uygun fiyatı dolayısıyla bunda karar kıldım. Bende ki 010 ivory rengi.
Ürün üstünde yazdığı gibi hem kapatma hem de aydınlatma özelliği taşıyor. Gerçekten aydınlatma özelliğini beğendim.



Bu fotoğrafta verdiği aydınlığı görebilirsiniz.
                        Göz altım çok mor değil o yüzden bana yeterli geldi ancak çok mor göz altına sahip kişilerde yetersiz kalacaktır. Göz altımın yanı sıra sivilcelerime de uyguluyorum. Sivicelerime uygularken ürünü elime alıp öyle sürüyorum. Sivilcelerimi kapatma konusunda da gayet başarılı buldum. Çizgilere dolmadığını söyleyebilirim. Üstüne pudra geçtiğimde çizgilenme oluşmadı. Kısacası ürünü başarılı buldum. Uygun fiyatlı olsun göz altımda fazla morluk yok orta kapatıcılık yeter diyorsanız ben bu kapatıcıyı kesinlikle öneririm. Fiyatı:15 lira
                                                         

No comments:

Post a Comment