Monday, September 23, 2013

AKNE SORUNSALI: Neutrogena Akne Jeli

                    


                          Bugün size benim için kurtarıcı diyebileceğim bir ürünü tanıtacağım. Bu ürün ağustos ayı favorilerimdendi ve hala sıklıkla kullandığım bir ürün(Sivilceli olduğumu ifşa ettim sanırım burada.) Genellikle alnımda sivilcelenme olur ve karma bir cilde sahibim.

                       
                           Bu ürünü temiz olan cildime sadece sivilcelerim üzerine uyguluyorum. kutunun üzerinde 4 saatte etki ettiğini söylüyor ancak bende o kadar çabuk bir etkisi olmadı. Gece yatmadan önce sürüyorum genelde ve sabah kalktığımda sivilcemin kızarıklığı geçmiş ve küçülmüş bir şekilde uyanıyorum. Bu gerçekten insana mutluluk veriyor. Yeni çıkan sivilcelerin dışında bir süredir benimle olan sivilcelerde de sivilcenin kuruduğunu ve silikleştiğini gözlemledim. Ürünün ambalajıda oldukça rahat, istediğiniz kadar ürün geliyor, fazlası değil. 12 ay kullanım ömrü var ve 15 ml. Bana yeteceğini düşünüyorum. Bittikçe alacağım bir ürün.

2 gün üst üste kullandığımda böyle oluyor.





No comments:

Post a Comment