Thursday, September 26, 2013

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ(DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ)

                       
                         Bugün 26 Eylül benim doğum günüm. Yves Rocher da doğum gününüz için 2 al 1 öde kampanyası yapıyor. Aynı zaman da roll on ve ya duş jeli hediyesi oluyor. Bende bu kampanyayı kaçırmak istemedim ve ihtiyaca yönelik bir alışveriş yaptım.
Neler aldığıma gelecek olursak; Papatya özlü yumuşatıcı tonik, Siyah nokları yok ettiğini vaat eden temizleme jeli aldım ve bunların yanında bana duş jeli hediye edildi. Fiyatı ucuz olan da hediyeydi aynı zamanda. Yves Rocher kartı gerçekten çok avantajlı ve doğum gününüzde size çok hoş sürprizler yapabiliyor. Eğer hala Yves Rocher kartına sahip değilseniz kesinlikle en yakın zamanda sahip olmalısınız. İyi günleer. :)

No comments:

Post a Comment