Friday, September 13, 2013

Garnier Miracle Skin Perfector B.B. Cream

                                     

                          BB kremlere oldukça merakım var. Buda merakıma yenik düşerek aldığım bir bb krem. Garnier BB kremin vaatlerine bakacak olursak;

Cildi beslemek ve nemlendirmek,
Kırışıklıkları gidermek ve yaşlanma etkilerini geciktirmek,
Sivilceleri tedavi etmek,
Lekeleri ve izleri gidermek,
Cildin tonunu açmak ve aydınlatmak,
Yüksek koruma faktörüyle cildi güneşin zararlı etkilerinden korumak,
Cildi yormadan ciltteki kusur ve izleri mükemmel şekilde kapatma
                                   

                      ''Peki bütün bu vaatleri yerine getiriyor mu?'' diyecek olursanız kesinlikle hayır derim. Öncelikle nemlendirme özelliğini beğendim derdim ama yüzümde parlamaya yol açmasaydı. Bunun için pudrayla geçmeyi düşünebilirsiniz ama ne yazık ki çizgilenme yapıyor. Sivilceleri tedavi etmek gibi bir özelliği olduğunu düşünmüyorum. (Bundan mı bilinmez ama yanağımda bir tane sivilce çıktı.) Güneş koruma faktörüyse idare edebilecek şekilde. Renk eşitliksizlerini kapatmak içinse iki kat sürmek gerekiyor.

                        Sıvı kıvamlı, kolay dağılıyor. Benim rengim medium. Esmerim ve biraz koyu geldi diyebilirim. 60 ml'lik miktarı var. Maybelline fondötenimle karıştırarak kullanmayı düşünüyorum. Sizin eğer sivilceniz yoksa, cildiniz kuruysa bu ürünü tercih edebilirsiniz.

No comments:

Post a Comment