Monday, September 2, 2013

AĞUSTOS FAVORİLERİM


1. The balm Balm Shelter: Yaz aylarında havalar sıcak olduğundan dolayı elim pek fondöten, pudra türevi ürünlere gitmedi ancak balm shelterin yapısı hafif olduğundan dolayı elim hep buna gitti.yazısı burda
2.Clarie's 59 numaralı oje: Pastel tonlu ojelere bayılırım. Tabii ki bunu da sevdim. Ağustos ayında da sıklıkla kullandım. 

3.Pastel spring blush 10: Rengi tam yazlık, bronz tene çok yakışıyor. Yine elimin çoğunlukla gittiği ürün oldu bu.yazısı burda
4.Neutrogena akne jeli: Benim kurtarıcım diyebilirim. Cilt bakım ürünlerimin demirbaşı. Yazısı gelecek.
5.Loreal 4d Lashes Maskara: Eyeliner sürmeye üşendiğim zamanlarda sadece kalem rimel kullandım ve genellikle bu rimeli kullandım. Yazısı gelecek.
6.Maybelline 590 ruj: Pembe tonlu bir ruj. Ağustos ayında elim hep buna gitti. Kremsi yapısı çok hoş. Yazısı gelecek.
-PEKİ SİZİN AĞUSTOS FAVORİLERİNİZ NE?

No comments:

Post a Comment