Monday, September 16, 2013

ALIŞVERİŞ

  Pazar günü alışveriş yaptım diyerek başlıyorum ve sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.



             Ayakkabı arayışındaydım aklımda keds almak vardı ancak pek beğenilmediğini öğrendim ve yine tercihimi supergadan yana kullandım. İlk önce bordo almıştım değiştirip bunu aldım. Fiyatı 119 lira.
          Stradivarius'tan bu hardal rengi pantalonu aldım. Fiyatı:50 lira
              Ve beğenerek kullanacağımı düşündüğüm esprili yazısı çok beğendiğim t shirt'üm. Buda pull&bear'dan fiyatı da 20 lira.
           H&M'den bir gömlek aldım. Önü kısa arkası uzun rengine bayıldım. Fiyatı 25lira oldukça uygun. Yanındakini de kalemlik olarak kullanacağım. Fiyatı 7 lira.
Gratis'ten de gördüğünüz gibi minik bir alışverişim oldu. Seyahat şişelerinden  ve roll on aldım. Şişeler 2 lira 25 kuruş roll on ise indirimde 6 liraydı.

No comments:

Post a Comment