Monday, July 22, 2013

Maybelline rocket volume maskara

                         

                         Maybelline rimelleri uygun fiyatına göre güzel iş çıkartır.Bu nedenle bu rimeli de denemek istedim.Zaten ambalajı almak için bir sebepti.Bu güzel ambalaja sahip rimel plastik tombul bir fırçaya sahip.Ben bu tür fırçalarda alt kirpiklerime uygularken zorlanıyorum.Rimelin sıvı,ıslak bir yapısı var.
Kirpikleri tek tek ayırıyor.Rimelin çıkartılması biraz zorlu bunun için çift bazlı temizleyiciler kullanırsanız sizin için daha yararlı olacaktır.
                  Ben one by one maskarasını da kullanmıştım.Ancak bunu ona nazaran
daha çok sevdim. Fiyatı 20 TL. Ben gratisten fiyatı 14Tl'yken
aldım.Sizde denemek isterseniz bence indirimi bekleyin.
                                                                   -Eda

No comments:

Post a Comment