Friday, July 19, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Down Under Natural's Onarıcı Sıvı Saç Bakım Kremi

                                                    
                                                     
                                                         VAAT ETTİKLERİ:
                     Provitamin B5 içeren özel formülü ile saçı nemlendirir,besler ve parlaklık sağlar.Saçın kolay taranmasına yardımcı olur.Saçın kırılmasını ve uçlarının çatallaşmasını azaltır.Hergün kullanımına uygundur.

                                                         ASLINDA OLAN:
                      Ben normalde gliss'in sıvı saç bakım kremlerini kullanıyorum.İndirimde bulmuşken denemek istedim.Saçım nemliyken tüm saçıma uyguluyorum.Parlaklık veriyor ve kolay taranmasına yardımcı oluyor.Saçım kuruyken uyguladığım da ise kabarmayı önlüyor.Kokusunu da çok beğeniyorum.Saçları yağlandırma ve ağırlaştırma söz konusu değil.Fiyatı 8 TL'yken almıştım.
                                                         BİR DAHA ALIR MIYIM?
                                           Elseve'i denemek istediğim için almam heralde.

No comments:

Post a Comment