Wednesday, July 31, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:YVES ROCHER Masque Aqua Tonic(Nem Maskesi)


VAAT ETTİKLERİ:
Işıldayan, dolgunlaşan ve derinlemesine nemlenen bir cilt için sadece 3 dakikaya ihtiyacınız var!
İçerdiği nemlendirici ve dolgunlaştırıcı Saf Üzüm Suyu sayesinde cildinizi rahatlatır, ferah ve ışıltılı bir sonuç sağlar.
Haftada 1 ya da 2 kez temiz cilde uygulanması önerilir. 3 dakika beklettikten sonra durulayınız.

ASLINDA OLAN:
Bu maskeyi indirimden 8,90 gibi bir fiyata aldım.Ancak normal fiyatı 18,90 50 ml maske için fiyatı fazla geldi bana.Ürünü temizlenmiş cildime ince bir tabaka şeklinde uyguluyorum ve  3 dakika beklettikten sonra duruluyorum.Cildime nem veriyor ve yumuşatıyor gerçekten ama çok kuru bir cildiniz varsa işe yarayacağını düşünmüyorum.Koku hassasiyeti olanlar ise bu maskeden uzak dursunlar çünkü üzüm kokusu sizi bayabilir benden söylemesi.



No comments:

Post a Comment