Thursday, July 18, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:The Balm Down Boy Allık



TheBalm markası Amerikadan ithal bir marka.Bu allığı sanırım kadınlar günü indiriminden edinmiştim.O günden beri en sevdiğim allıklardan oldu.Zaten ambalajlarını fazlasıyla beğeniyorum.

                                         

Mat tonlu bebek pembesi olan bu allık paraben ve talk gibi maddeler içermiyor.pigmentasyonu da iyi.Aynı zamanda doğal duruyor.Bence her ten rengine yakışabilecek bir renk.Far olarakta kullanılabileceği yazıyor fakat ben hiç denemedim.9.9g bi ürün ve hiç bitecek gibi durmuyor.İndirimde 13,5'a geliyor bence alınmalı.Normal fiyatı 27TL onu da hakediyor.İndirimde Hot Mamayı ve Cabana Boy'u da denemek istiyorum.
                                                                                                                           -Eda

No comments:

Post a Comment