Saturday, July 20, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Solait Köpük Otobronzan


     
           Otobronzanlar,güneşlenmeden renk kazanmak için iyi bir alternatif.Bende denemek istedim ve watsons'ın İngiltereden ithal ettiği bu ürün aldım.
Köpük formunda olan bu otobronzan kolay emiliyor.Doğal görünüyor.Ancak yanlış uygularsanız kötü bir görüntü elde edersiniz amaan diyim.Bu  otobronzanı temiz cildime sürüp 1 saat bekletiyorum ve gördüğünüz rengi elde ediyorum.Farkı görüyorsunuz.


İçinde paraben yok.Kullanım ömrü 12 ay ve 150 ml bir ürün.Bu marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor.Fiyatı 18TL ama genellikle bu üründe çok fazla indirim yapıldığını gördüm.Ben %50 indirimle 9TL'ye almıştım.
                                                                                                                         -Eda
 

No comments:

Post a Comment