Wednesday, July 31, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Hello Kitty Allık

              Ekka kozmetik 2011 yılında kozmetiğe başlamış. Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir Türk firması. Hello Kitty ve Betty Boop sevenlerinin çok beğeneceğini düşünüyorum.Artık Watson's mağazalarında satışa sunuldu.Daha rahat alabileceğiz.
Benim bu markayla tanışmam makyajhastasi blogu sayesinde oldu.Ve gerçekten çok sevdim.Tekrar teşekkürler. :) Cevahir avm'de veya burdan alabilirsiniz.
                02 numara olan bu allık bebek pembesi tonlarında beyaz tenlilere daha çok yakışacağını düşünüyorum. İçinde hafif ışıltıları bulunuyor ama pek belli olduğu söylenemez. Pigmentasyonu iyi ve kokulu bir allık fakat rahatsız edecek kadar değil. Tende bu şekilde duruyor;





    Peki bu fiyonklara ne demeli? Kullanmaya kıyamıyorum resmen.


No comments:

Post a Comment