Tuesday, July 23, 2013

ÜRÜN İNCELEMESİ:Essence Quattro Far Paleti

Essence uygun fiyatlı ve orta kalitede olan bir kozmetik markası Almanya'dan ithal ve Rosmann ve Gratisler de satılıyor. Ben far kullanacaksam eğer bu doğal tonlarda olmalı. Essence bu far paletini görünce denemek istedim.
Fiyatı 10 lira. İçinde hafif ışıltıları var. Ben genellikle üç numaralı farı tamamen sürüp üstüne eyeliner sürüyorum ve birinci farla da kaş altımı ve göz pınarımı aydınlatıyorum. Bazla renk vermeleri daha başarılı. Baz kullanmanızı öneririm. Kesinlikle bütün kadınların elinde kahverengi farı bulunmalı diye düşünüyorum ben. Uygun fiyatlı arıyorsanız önerebileceğim bir far paleti. Yalnız içeriğinde talk ve paraben içermekte.
Renklerini de tam olarak şöyle veriyor;

                                                                (07 over the taune)

No comments:

Post a Comment